سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نه در آسمان است که بر شما فرود آید و نه در زیر زمین تا برایتان بیرون آید؛ بلکه دانش در دلهایتان سرشته شده است . به آداب روحانیان متأدّب شوید تا برایتان آشکار گردد . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----129032---
بازدید امروز: ----8-----
بازدید دیروز: ----9-----
وبلاگی برای تمام ایرانی ها

 

نویسنده: Management
دوشنبه 88/7/27 ساعت 11:40 عصر


ایتنا- پردیس‌تک و ایزی راهکارهای امنیتی و سازمانی دی لینک را معرفی کردند.








شرکت پردیس تک طی سمیناری تخصصی جدیدترین راهکارهای امنیتی و سازمانی مبتنی بر محصولات دی لینک را معرفی نمود. به گزارش موسسه دیده بان آی تی، روابط عمومی شرکت پردیس تک، در سمینار یک روزه‌ای که در محل مرکز توسعه مدیریت سبا برگزار گردید، راه‌کارهای جامع، دیتاسنتر و E2ES دی لینک به حاضران معرفی و عملکرد آنان تشریح گردید.

در ابتدای سمینار سیدمصطفی سبزواری، مدیرعامل شرکت پردیس تک و از موسسین شرکت ایزی ضمن معرفی مختصری از فعالیت‌های شرکت، به بیان استراتژی جدید شرکت که حضور در بازار راهکارهای امنیتی و شبکه داده است، پرداخت. سبزواری ضمن اشاره به فعالیت چند ساله شرکت دی لینک در این زمینه افزود: «هم اکنون باتوجه به جایگاهی که شرکت‌های پردیس تک و ایزی در بین مشتریان خود دارند و خوشنام بودن محصولات دی لینک و همچنین نیاز بازار به تجهیزات امنیتی و سازمانی با پشتیبانی قوی و قیمت مناسب، شرکت پردیس تک با همکاری دفتر دی لینک ایران و حمایت‌های دفتر مرکزی در تایوان، تصمیم به عرضه این محصولات در کشور گرفته است.» از طرفی شرکت دی لینک نیز از سال 2005 میلادی اقدام به تولید محصولاتی گسترده برای شبکه‌های بزرگ در رده‌های بالا نموده است.

در ادامه سمینار و طی سخنانی نیما مجاهد، مدیرعامل دفتر دی لینک ایران با اشاره به وضعیت جهانی شرکت دی‌لینک و دارا بودن مقام دوم جهانی در حجم تولیدات افزود: شرکت پردیس تک با پتانسیل بالایی که در ارائه راهکار و همچنین انجام پروژه‌های تخصصی دارد بهترین گزینه جهت ارائه محصولات سطح بالای دی لینک می‌باشد. مدیر دی لینک ایران همچنین تصریح کرد: بسیاری از مشتریان تاکنون دی لینک را فقط در حوزه محصولات شبکه‌های متوسط می‌دیدند ولی اکنون این تصور تغییر کرده و بازار برای مشاهده تجهیزات سازمانی دی لینک آماده است.

پس از سخنان مجاهد، حامد یداللهی، حمید ناهید و شهاب میرزاده کارشناسان شرکت‌های پردیس تک و دی لینک ایران به معرفی تجهیزات جدید دی لینک و توانمندی‌های آن پرداختند. یداللهی ابتدا کلیاتی را در خصوص شبکه‌های سازمانی، ویژگی‌های آنها و نیازهای چنین شبکه هایی برشمرد. وی با اشاره به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگی که شبکه‌هایی با نیازمندی‌های گوناگون برای پاسخگویی به خواسته‌های کاربران داخل شبکه و مراجعان خارج از شبکه دارند، گفت که انتخاب محصولاتی که هم در زمینه کیفیت، هم در زمینه کارایی و علی الخصوص در زمینه خدمات پس از فروش دارای امتیاز بالایی باشند، از چالش‌های پیش روی مدیران چنین شبکه‌هایی است و دی لینک می‌تواند پاسخ مناسبی در این زمینه باشد.

پس از آن حمید ناهید به معرفی طیف خانواده محصولات دی لینک پرداخت. سوییچ‌های لایه مرکزی ( Core) که به صورت شاسی بوده و با سوییچ‌های رده Catalyst 4500 و Catalyst 6500 سیسکو قابل مقایسه هستند،‌ فایروال‌های دی لینک که با محصولات فورتی نت، جونیپر و سیسکو در رده‌های مختلف در رقابت هستند و همچنین دوربین‌های IP based و یا DSLAM دی لینک از جمله محصولاتی بودند که معرفی شدند و مورد توجه شدید حاضران قرار گرفتند.

در ادامه معرفی محصولات سازمانی دی لینک، نوبت به تجهیزات SAN و NAS و نرم‌افزارهای مدیریتی رسید که توانست نظر حضار را به خود جلب کند. ارائه کننده بعدی، شهاب میرزاده، به معرفی برخی خدمات و ماموریت‌های دفتر دی لینک در ایران پرداخت. وی با اشاره به شرکت ایزی که درحال حاضر تنها نماینده دی لینک در ایران است افزود: مشاوره قبل از فروش، ارائه پیشنهاد طراحی و بررسی سازگاری محصولات موجود با محصولات جدید از جمله وظایف این دفتر است.

همچنین پشتیبانی از شرکت ایزی و نمایندگان آن در زمینه فروش و خدمات پس از فروش و تائید طرح‌ها و انجام تحقیقات و توسعه بازار از دیگر ماموریت‌های دفتر دی لینک در ایران است که میرزاده به تشریح چگونگی انجام آنها پرداخت. مدیر فروش بخش پروژه‌های دفتر دی‌لینک ایران مزایای استفاده از محصولات D-Link در پروژه‌های بزرگ را چنین برشمرد: همراهی فنی و بازرگانی با مشتریان و همکاران، پشتیبانی دفتر اصلی، مزایای متناسب فنی و قیمتی، عدم نیاز به واسطه جهت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز ، و نرم‌افزارهای کاربردی، عدم تاثیر پذیری از تحریم‌ها، تنوع محصولات، سوابق اجرایی موفق در پروژه‌‌‌‌‌‌‌‌های بومی، دارا بودن کانال‌های قدرتمند فروش و درنهایت انبار محلی در دسترس و غنی.

در انتها کارشناسان ارشد امنیت، با ارائه توضیحاتی در خصوص سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS ) پایان بخش سمینار بودند. آنها ابتدا هدف از تدوین استانداردهای ISMS را چنین بیان کردند: «هدف از تهیه این استاندارد بین‌المللی، ارائه مدلی است که بر اساس آن بتوان یک سیستم مدیریت امنیت اطلاعات را ایجاد، اجرا، بهره‌برداری، پایش، بازنگری، نگهداری و بهبود و ارتقاء بخشید.»

آنها افزودند: «در مرحله برنامه‌ریزی باید سیاست و خط‌مشی ISMS، اهداف، فرآیندها و رویه‌های متناسب با مدیریت خطر و بهبود امنیت اطلاعات تعیین شده و نتایج بر اساس سیاست‌ها و اهداف کلی سازمان تبیین گردد. سپس باید سیاست‌ها، کنترل‌ها، فرآیندها و رویه‌ها را پیاده نموده و از آنها بهره‌برداری گردد و پس از آن مورد کنترل و پایش قرار گیرد.»

کارشناسان در خصوص دامنه فراگیری این استاندارد که به استاندارد بین‌المللی ISO 27001 نیز موسوم است گفت: «دامنه کاربرد این استاندارد تمام سازمان‌ها (دولتی و غیردولتی) را شامل می‌گردد و الزامات مربوط به ایجاد، پیاده‌سازی، بهره‌برداری، پایش، بازنگری، نگهداری و بهبود یک ISMS مستندسازی شده در قالب ریسک‌های کلی سازمان را تعیین و تصریح می‌نماید.» پرسش و پاسخ نیز بخش نهایی سمینار را تشکیل می‌داد. علاقمندان جهت دریافت سی دی مطالب ارائه شده در سمینار و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شرکت پردیس تک به شماره 5-88318391 تماس حاصل نمایند.

درباره دی‌لینک
شرکت دی لینک بیست و یکمین سالگرد تاسیس خود را با شعار «ساختن شبکه‌ها برای مردم» جشن گرفت. این شرکت در طول سالیان متمادی که در بازار ساخت تجهیزات شبکه فعالیت داشته است، بالغ بر میلیاردها دلار تجهیزات به فروش رسانده است به نحوی که نزدیک به 21 درصد از کل پورت‌های سوییچینگ دنیا را ارائه نموده و پس از شرکت سیسکو در مقام دوم قرار دارد. راهکارهای دی لینک را می‌توان در همه شبکه‌ها از شبکه‌های خانگی گرفته تا شبکه‌های سازمانی و بزرگ به کار گرفت.

درباره پردیس تک
شرکت پردیس‌تک (سهامی خاص) با هدف پاسخ دادن به نیازهای فناورانه و تکنیکی سازمان‌های بخش دولتی و خصوصی شکل گرفته است. این شرکت با پشتوانه سال‌ها تجربه مدیران خود و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان توانسته است ارائه دهنده راه‌حل‌های جامع فناوری اطلاعات به ویژه در حوزه شبکه‌های کامپیوتری باشد.

شرکت پردیس‌تک تلاش کرده است با در اختیار داشتن دفاترمتعدد در خاورمیانه و نمایندگی‌های فروش در سطح کشور و ارائه آخرین راه‌حل‌های مهندسی که منطبق بر دانش روز جهانی هستند، به شعار سازمانی خود که «حرکت بر لبه تکنولوژی» است وفادار بماند. همچنین شرکت پردیس تک به عنوان یکی از شرکت‌های گروه ایزی به عنوان تنها نماینده عرضه محصولات دی لینک در ایران، در حال حاضر در زمینه عرضه کلیه محصولات D-LINK و خصوصا راهکارهای امنیتی و سازمانی آن فعالیت می‌نماید.

گفتنی است در صورت نیاز به کسب اطلاعات در خصوص راه‌حل‌های ذکر شده می‌توانید به آدرس پست الکترونیکی info@p-tech.cc و یا مدیریت بازرگانی شرکت پردیس تک سرکار خانم فریبا بابایی تماس حاصل فرمایید. اطلاعات تماس: تهران – خیابان سنایی – خیابان اعرابی (ششم)- شماره یازده - تلفن: 5-88318391 - فکس: 88318400
www.p-tech.cc info@p-tech.cc


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • Scientists hope work with poison gas can be a lifesaver
    رمز عبور کاربران پست الکترونیک گوگل سرقت شد
    گوگل با طعم نمک
    تولید دیسک نوری جدید با ظرفیت ??? گیگابایت
    تأثیر بازیهای کامپیوتری خشن بر مغز
    هارد دیسک ضد ضربه و ضد آب
    نقدی بر بازی Resident evil ?
    دوخت لباسهایی متناسب با «خیاط نرمافزاری»
    سیستم عامل جدید اپل سریع تر از ویندوز 7
    معرفی راهکارهای امنیتی و سازمانی دیلینک
    دبیر شورای عالی اطلاعرسانی به قوه قضاییه منتقل شد
    استقبال کاربران ویندوز 7 از جدیدترین محصول امنیتی مایکروسافت
    ایتنا - اسپو، فنلاند- نوکیا امروز تغییرات ایجاد شده در نقشهای بر
    موزیلا افزونه مایکروسافت را از کار انداخت
    حمام با دوش اختاپوسی
    [همه عناوین(69)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • لوگوی دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •