سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که بگوید من دانشمندم، نادان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----128893---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----6-----
وبلاگی برای تمام ایرانی ها

 

نویسنده: Management
دوشنبه 88/7/27 ساعت 11:38 عصر

قریبا نیمی از افرادی که جدیدترین نرم افزار امنیتی شرکت مایکروسافت را بارگذاری کرده اند، کاربر ویندوز 7 هستند.

به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران،از فارس، حدود 44 درصد از کاربران Microsoft Security Essentials از جدیدترین سیستم عامل عرضه شده مایکروسافت موسوم به ویندوز 7 استفاده می کنند. این در حالی است که این محصول هنوز به طور رسمی روانه بازار نشده است.
همچنین 33 درصد از کاربران ویندوز XP و 23 درصد از کاربران ویندوز ویستا Microsoft Security Essentials را برای حفظ امنیت بر روی رایانه های شخصی خود نصب کرده اند.
این آمار مایکروسافت را نسبت به آینده ویندوز 7 بسیار امیدوار کرده و آنان با استناد به آماری از این دست در انتظار استقبال گسترده عمومی از ویندوز 7 هستند.
ویندوز 7 تا آخر هفته روانه بازار می شود.

    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • Scientists hope work with poison gas can be a lifesaver
    رمز عبور کاربران پست الکترونیک گوگل سرقت شد
    گوگل با طعم نمک
    تولید دیسک نوری جدید با ظرفیت ??? گیگابایت
    تأثیر بازیهای کامپیوتری خشن بر مغز
    هارد دیسک ضد ضربه و ضد آب
    نقدی بر بازی Resident evil ?
    دوخت لباسهایی متناسب با «خیاط نرمافزاری»
    سیستم عامل جدید اپل سریع تر از ویندوز 7
    معرفی راهکارهای امنیتی و سازمانی دیلینک
    دبیر شورای عالی اطلاعرسانی به قوه قضاییه منتقل شد
    استقبال کاربران ویندوز 7 از جدیدترین محصول امنیتی مایکروسافت
    ایتنا - اسپو، فنلاند- نوکیا امروز تغییرات ایجاد شده در نقشهای بر
    موزیلا افزونه مایکروسافت را از کار انداخت
    حمام با دوش اختاپوسی
    [همه عناوین(69)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • لوگوی دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •