سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سنگ را بدانجا که از آن آمده باز باید گرداند ، که شر را جز با شر نتوان راند . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----129024---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----9-----
وبلاگی برای تمام ایرانی ها

 

نویسنده: Management
دوشنبه 88/7/27 ساعت 11:31 عصر



squidshowerhead_narenji_ir.jpg

سردوشی ها در بازار معمولا به شکل های مختلفی یافت می شوند، اما همه آنها
تقریبا شکل و شمایل یکسانی دارند و تنها تفاوت قابل توجه اندازه آنها است.
وگرنه همگی با شکل و شمایل دایره ای شان همراه با حالت های مختلف آب پاش،
حق هرگونه انتخاب هیجان انگیز را از شما می گیرند.

 

اما اگر طالب تنوع در این زمینه باشید، این دوش شش سر انتخاب مناسبی است.
می توانید آن را همچون یک اثر هنری حجمی ببینید و یا به چشم یک موجود
فضایی به آن نگاه کنید. سرهای این دوش کاملا انعطاف پذیر بوده و هر یک را
می توان به هر سمت که می خواهید بپیچانید و خم کنید.

 

من که ترجیح می دهم به چشم یک ربات خطرناک که از فیلم های علمی-تحیلی
بیرون آمده، به آن نگاه کنم و همیشه هنگام دوش گرفتن مراقب باشم. چون ممکن
است روزی زمان برنامه ریزی شده برای عملیاتش سر برسد و بالاخره بیدار شود.
من به هیچ وجه دوست ندارم آن موقع زیر دوش و اولین طعمه این ربات غارت گر
باشم. هشت پاهای مکانیکی فیلم ماتریکس را به خاطر دارید که چگونه برای
شکار انسانها فلزات را با لیزر می بریدند و از سر راه بر می داشتند.

 

هنوز
درباره قیمت و نحوه خرید آن چیزی گفته نشده (خب، برای ما که فرقی نمی
کند!)، اما کسانی که علاقه و امکان خرید را دارند می توانند به سایت شرکت
وادو مراجعه و اطلاعات لازم را از طریق مکاتبه کسب کنند،


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • Scientists hope work with poison gas can be a lifesaver
    رمز عبور کاربران پست الکترونیک گوگل سرقت شد
    گوگل با طعم نمک
    تولید دیسک نوری جدید با ظرفیت ??? گیگابایت
    تأثیر بازیهای کامپیوتری خشن بر مغز
    هارد دیسک ضد ضربه و ضد آب
    نقدی بر بازی Resident evil ?
    دوخت لباسهایی متناسب با «خیاط نرمافزاری»
    سیستم عامل جدید اپل سریع تر از ویندوز 7
    معرفی راهکارهای امنیتی و سازمانی دیلینک
    دبیر شورای عالی اطلاعرسانی به قوه قضاییه منتقل شد
    استقبال کاربران ویندوز 7 از جدیدترین محصول امنیتی مایکروسافت
    ایتنا - اسپو، فنلاند- نوکیا امروز تغییرات ایجاد شده در نقشهای بر
    موزیلا افزونه مایکروسافت را از کار انداخت
    حمام با دوش اختاپوسی
    [همه عناوین(69)][عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  •  Atom 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • لوگوی دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •